Selasa, 20 Mac 2012

rEsuLt SPM...

esok 21 Mac 2012, result SPM 2011 akan diumumkan...secara jujur, sebagai cikgu diaorang, kak long pun turut merasai debaran itu...sape xbdebar beb bila tahun lepas kak long ajar 3 kelas tingkatan 5...huhuhu
students nervous, actually cikgu2 lagi nervous, keh3..just xtnjuk sgt pd students supaya diaorg xrsa takut...hik3







kak long selalu berdoa agar semua pelajar kak long berjaya mencapai apa yang mereka impikan dan tentunya kak long nak diaorg dapat A+ dalam matematik, boleh kerr??? hehehe..insya Allah..anything possible in this world, right?


dan pastinya sebagai cikgu, kak long nak diaorg semua masuk university atau mana saja tempat untuk diaorg menimba lebih banyak ilmu sebagai bekalan di kemudian hari..


& pastinya graduate with flying colours..xpernah ada cikgu mendoakan agar students nya gagal dalam hidup walau sejahat mana student nya tu, sbb walau apapun, diaorg still anak2 kami, hehehe


lastly, to all my students, good luck in everything u'll do in ur future..good luck jugak untuk esok dan jugak untuk hari2 seterusnya..amin..

dan untuk kak long, pendidikan akan sentiasa menjadi nadi kehidupan kak long yang sentiasa memberikan kak long kekuatan untuk melakukan sesuatu dengan bersungguh2..hanya untuk anak2 ku...insya Allah..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan